torstai 20. joulukuuta 2012

20. luukku: Joulu räppi

Hurraa! Mä saan kans kirjottaa Leijonan joulu kalenteriin! Nyt on joulu, mut ei viel se joulu pukki päivä. Ja sen kunniaks mä aijon räpätä taas. Tää o iha vähä samanlaine ku viime räppi, mut vähä joulusempi.
Tässä meikä on iha ku se komee räppäri Poski.

Joulu räppi


Sen joulun nolla viis mä ikuisesti muistan
Sillon joulu kuusi kasvo olkkariin
Lunta tulvillaan ol raikas talvi sää
Ja sit lunta piti turkista pois puistaa

Mau, joujou, mau, joujou

Tänä vuonn' ei tarvi miettii onx jouluna lunta
Meikä voi kertoo, et tosiaan sit on
Nietos ikkunan takana alkaa olla mahroton 
Ja senkin mä lupaan et tää ei oo unta
 
Mau, joujou, mau, joujou

Mistä tuntee joulun, sen kertoo voimmä teillekkin
Siitä kuusesta tietty ja lahjoista ja valoista
Ihmisten kohdalla joskus myös halko jaloista
Kun syöty on kakut, nekut, kalat, lihat ja pahvi laatikotkin!

 (tämä on kertsi, meloodinen kohta, siitä poro laulusta lainasin)
Pepsi-Kola-kingi oli kissa nimeltään
Lakosi joka mimmi, kun näki kissan tään
Haukkuivat koirat illoin, kissaa tätä peljäten
Kissa tää saikin silloin, jouluisan aattehen

Pukiksi jos pukeudun, on ne kaikki lahjat mun
 Ja kun muistaa neuvon tään, tontut sua auttaa mielellään.

(tähä väliin sellasta joulun kellon kilinää)

On villiä melskettä, helskettä, puurot ja vellit sekasin
Vain jouluna pukki suukon saa ja joulu puun rakentaa
Ja syrämeen on voinut mennä piiloon joulu maa
On varpusenkin joulu aatto aamu nyt meillä herttanen

Mau, joujou, mau, joujou

Sylvia laulaa korkeelta ja kovaa rauhaa vain rauhaa
 Kulkuset reessä vällyn alla soi
Enkeli taivaata laulaa nyt kai voi
Jossain kaukana joulu kirkon kellot pauhaa
 
(tähä väliin kertsi toisen kerran)

(ja tää on cee osa)
Pukki pukki, joulu ukki, se lahjoja tuo, lahjoja tuo
Pukki pukki, joulu ukki, tule mun luo, tule mun luo
Oon ollu super hyper mega tupla tripla tosi kiltti
Tuo lahjat äkki pika lähetyksellä - vaikka lämmin viltti
Jonka alle piiloon mennä, ku räppi ei enää lennä


(tähä vika kertsi)

Mau, joujou, mau, joujou

Hee---eei
Se on jii - se on ouu - se on äl - se on uu - se on Joulu!
Hyvää joulua!

Tää o mun sivu proviili.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti