torstai 24. tammikuuta 2013

Tuolille kilpailija

Me saatiin kämppikseni kanssa myöhästynyt joululahja, kun emäntä toi tänään tuommoisen korin. Se tuli jostain kaukaa Suomen keskeltä, ja sen teki yksi, jolla on myös kissoja. Tyttökissoja, huom!

Minä huijasin emäntää luulemaan, etten ole kiinnostunut uudesta makoilupaikkamahdollisuudesta. Mutta heti, kun emännän silmä vältti, eli kun vauva teki jotain haisevaa, minä menin hetkiseksi koriin. Jonkin ajan päästä isäntä huomasi, että kämppikseni makoili siinä. Juuri ja juuri mahtui, heh. Sitten minä menin ajamaan sen pois tuosta.

Emäntä sanoi, että kerrankin minä pidin puoleni! Minä sanon, että ainahan minä pidän, kun tosissaan haluan. Yleensä kämppikseni haluaa tulla minun paikalle, ja minä olen niin jalomielinen, että luovutan paikkani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti