maanantai 1. huhtikuuta 2013

Kuukauden Lukijakissa: Huhtikuu

Hei söpöliini, kerrohan kuka olet?
Olen Viivi, 9-vuotias kotikissa.

Ainakin sinulla on tosi kauniit silmät ja vangitseva katse. Mahdatkohan asua kovinkin kaukana?
Asun Jyväskylässä, Rautpohjassa Emäntäni sekä hänen lapsensa kanssa. Kaks muuta kissaa löytyy myös laumasta. Olen näille ikäänkuin sijaisäiti, vaikka emme sukua olekaan. Olen myös imettänyt molempia.

Olet siis selvää emoainesta! Vieläkin tuijotan silmiäsi tuosta kuvasta. Mikä on lempiruokaasi?
Royal canin eväät. Minulla on herkkä vatsa, enkä sen vuoksi pysty syömään mitä tahansa.

Tiedän tunteen. Minulla puolestaan korvat reagoivat joihinkin ruoka-aineisiin. Mikä on lempipuuhaasi?
Nukkuminen. 

Hehee, se on yleistä! Luin jostain, että me kissat nukutaan jopa 20 tuntia vuorokaudesta. Emäntäsi teki muuten meille tuommoisen kivan makuupaikan, mikä tuossa sinun kuvassakin vähän näkyy. Kämppikseni on ominut sen itselleen ja leluilleen. Siellä on hyvä nukkua. Entäpä mitä yhteistä meillä on? 
Ollaan molemmat rakastettuja kotikissoja.

Totta, hyvä emäntä tai isäntä on tärkeintä, koska sen myötä muutkin asiat kyllä sujuvat. Vielä tärkeämpää on tietysti se, että emännällä tai isännällä on hyvä kissa, ja sitähän me takuulla olemme! Mukavaa kevättä sinne Jyväskylään!

1 kommentti: