torstai 6. helmikuuta 2014

Kissalympialaiset!

Nyt ne on taas täällä! Talviolympialaiskisat Sotshissa eli kissalympialaiset. Ja minä tykkään siitä tositosi paljon, että ne on, koska se tarkoittaa sitä, että sekä emäntä että isäntä istuvat tai makoilevat sohvalla enemmän kuin normaalisti. Ainakin emäntä selvästi enemmän kuin normaalisti, aina kun vain pystyy.

Minä olen tuossa kuvassa tekemässä jo seurantataulukkoa, jotta pysyisin paremmin kärryillä niistä. Emäntä oli luojan kiitos kerrankin hoitamassa sihteerin velvollisuuttaan, mutta minä tulin ja avasin  Excelin ja aloin hommiin.

Lajeina on kuulemma kissahiihtoa, luistelukissoja, kissahyppyjä, kissa-stylea, jääkissoja, kissarlingia ja kissasprinttejä. Ainakin olin kuulevinani niin nuo lajiesittelyt. Kehräys saattoi olla näytöslajina, en ole ihan varma. Mutta huomenna on avajaiset.

Luin jostain, että nuo kissalympialaiset on meidän naapurissa, mutta ei ihan lähellä siellä. Siellä samassa maassa, josta Meggikin on kotoisin. Sielläkin on talvi, onneksi, koska olisi tylsää katsoa talvikisoja ilman talvea ja lunta.

Kannustetaan ainakin lajitoverini voittoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti