tiistai 26. elokuuta 2014

Lahja

Taisin saada synttärilahjani jo reilu viikko etuajassa! Isäntä toi meille tuommoisen kukkakimpun, ja minä olin tietysti heti sen kimpussa. (Heh, kimpun kimpussa!) Minä tykkään tosi paljon noista heinistä ja harsoisista kukkaisista. Ihmettelen vain sitä, että miksi meillä olevat muut harsot eivät ole niin kukkamaisia, että jaksaisin niistä kiinnostua.
Kämppiksenikin tuli ihastelemaan uutta aktiviteettilelua. Emäntä ei aivan ehtinyt saada kuvaa siitä, kun minä hätistelin kämppikseni pois. Tämä on minun lelu!
Noo, okeiokei. Onnittelen emäntää tänään. Mutta meinaan juhlia omia synttäreitäni koko ensi viikon!

4 kommenttia:

  1. Pepsi: Moi Pepsi-Kola! Mä löysin sut! Sulla on jotenkin samankuuloinen nimi kuin mulla! Herkullisen näköinen kimppu muuten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jou, kiva ku löysit. Se o mun taiteilia nimi. t. Pepsi-Kola

      Poista
  2. Kyllä, meille kissoille pitää tuoda kukkia. Ne tuoksuu niiiiiin ihanalle!
    - Pipsu -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja niissä on yleensä sellaisia kivoja risuja ja heiniä, joita voi kiskoa ja silputa! t. Leijona + kämppis

      Poista