lauantai 21. marraskuuta 2015

Hetken rauha

Tänä syksynä on ollut miltei toivotonta löytää yhteistä aikaa minulle ja emännälle. Juuri äsken kuitenkin makoilimme lattialla hetken vierekkäin, ihan kuin vanhoina hyvinä aikoina.

Olen tullut siihen tulokseen, että hyvin todennäköisesti joulukalenterini jää tänä vuonna tekemättä, ainakin sellaisessa muodossaan kuin se on edelliset vuodet ollut. Minua harmittaa se asia ihan vietävästi, kun kuitenkin tämä vuosi on minun 10-vuotisjuhlavuotenikin. Sitä on vietetty varsin maltillisin juhlallisuuksin, vaikka tavoitteenani oli järjestää stadionkeikka ja vähintäänkin juhlaraha.

Olen kyllä miettinyt, josko rupeaisin omin voimin täällä päivisin lähettämään Periscope-lähetyksiä. Se ei ole kovin vaikeaa, sillä voisin ihan hyvin kuonollani tökätä nauhoituksen käyntiin. Ne taitavat olla nyt kuuminta hottia some-maailmassa, joten miksei sellainen toimisi sitten kissamaailmassakin? Taidan yrittää.

3 kommenttia:

  1. Me ollaan odoteltu sitä stadionkeikkaa, mutta eikö se ihmisesi saanut sitä kuitenkaan varattua? - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
  2. Joo, stadion odottaa, sinua Stagelle ja meitä katsomoon :) Paina päälle vaan!

    VastaaPoista
  3. Vuoden viimeisenä päivänä järjestät sitten sellaisen 10v spektaakkelin, että siitä puhutaan vähintään seuraavatkin 10 vuotta ;)

    VastaaPoista