torstai 14. helmikuuta 2013

Ystävä sä kissojen

Minun piti teille kertoa, että sain tiistaina kermavaahtoa, kun emäntä oli niin kiltti. Se söi pullan pois ja sen äklömakean soossin, mutta antoi minulle kermavaahtoa. Se taitaa olla minun ystävä.

Ystävä tarkoittaa sellaista toista elävää tapausta, jonka kanssa on kivaa yhdessä tai olisi kivaa olla yhdessä, ainakin joskus. Ystävä voi olla ihminen tai kissa. Ehkä joskus myös koira. Mahdollisesti myös kämppis. Mutta ei kinkku, se ei ole ystävä, se on syötävää ja ystävä ei ole syötävää. Vaikka näyttää ne melko samalta kirjoitettuna. Minulla on kyllä monta ystävää. Kuukauden lukijakissat muun muassa ja moni muu.

Tänään on kuulemma ystävänpäivä. En tiedä, miten sitä pitäisi viettää, mutta jotkut lähettelee kortteja, toiset syö suklaata. Minun mielestä jokainen päivä voi olla ystävänpäivä ja kissanpäivä ja lastenpäivä. Mutta ehkä on ihan hyvä, että niille on oikeasti myös kalenterissa oma päivä. Se tarkoittaa varmaan, että ne on tärkeitä asioita.

Hyvää ystävänpäivää Sinulle hyvä Lukijani! Taidat olla oikea kissanystävä!

2 kommenttia:

  1. Ihania ajatelmia kisulla <3 Paljon rapsutushaleja!

    VastaaPoista
  2. Paljon ystävärapsutuksia sinulle ja erityisesti kämppikselle(muista sanoa)Ystäväterveiset ja halaukset pikkuemännälle ja isäntäväelle Porista.Kerrothan nämäki,kun ollaan kerta ystäviä!

    VastaaPoista