sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Älä ala mulle!

Emäntä on varsin usein laittanut minusta lekottelukuvia tänne blogiini. Se johtuu pitkälti siitä, ettei se ole hyvä ottamaan kuvia liikkuvasta kohteesta. Mutta onneksi se joskus osaa laittaa videotoiminnon päälle ja sai nappastua minusta todennäköisesti tulevan elokuvani trailerin. Tai no ainakin pätkän siitä.

Saatte videosta makua siitä, että kyllä minusta löytyy luonnetta. Vauhtia ja vaarallisia tilanteitakin. Minulle ei kannata alkaa ryttyilemään, sillä silloin saatan jopa iskeä, ainakin silmää. Heh.

Vauhdikkaimmillani minä olen silloin, kun olen juuri käynyt hiekkalaatikolla. Tiedättehän te, rakkaat lukijani, sen tunteen, kun olo on niin kevyt, että voisi vaikka lentää. Silloin harjoittelenkin lentämistä. Juoksen hurjaa vauhtia ympäri asuntoa, ja lopulta ravailuni päättyy lipaston päälle tai kiipeilyhyllyyn makoilemaan. Kyllä lepohetken tuntee ansainneensa, kun on ensin rehkinyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti