sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Harjataan, harjataan

Mä kuulin villin huhun ihan tässä just
Et se Poski-räppäri ehkä diggaa kisuist
Tai ainaki se meinaa rokkaa stadi onin
Tai ehkä se aikoo hankkii ihan oman ponin
Meil on jo yks pikku männän tuttu
Sil on häntä ja sarvi ja ehkä joku juttu

Ja sitä harjataan, mua harjataan, tukka harjataan, turkki harjataan
Mä nautin vaan, kun mua harjataan, harjataan, harjataan

Heeei, se on taas Pepsi-Kola vauhdis taas
Ja niin on kohta rauha täs maas
Kun räppi kulkee ja kissa maukuu
Eikä tarvi ees tuumaus taukoo, kun saa vähän päätä aukoo.

Leijona sano et tää on mahrotonta
Et meitä on tääl kohta ihan liian monta
Jotka emännän vieres huomiota kerjää
Mä aattelin siks vuorostani kiusaa isäntää
Ja meen sen viereen, kun se sohval makaa
Mut nyt se ei saa siinä nukkuu todellakaa.

Ja taas harjataan, mua harjataan, tukka harjataan, turkki harjataan
Mä nautin vaan, kun mua harjataan, harjataan, harjataan
 
(ja tähä taas kertsi, kaikki messiin!!!)
Heeei, se on taas Pepsi-Kola vauhdis taas
Ja niin on kohta rauha täs maas
Kun räppi kulkee ja kissa maukuu
Eikä tarvi ees tuumaus taukoo, kun saa vähän päätä aukoo.

Pikku mäntä oottelee et loppuispa tää räppi kohta
Tairankin mennä koska isäntä laittaa nyt lohta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti