perjantai 25. toukokuuta 2012

Synttäriräppi

Täs kuvas oon mielestäni aika tavalla sen kaljun räppäri Joustavan näkönen, eikö?
Sain vihroin tolta Leijonalta luvan taas kirjottaa. Tänää on mun synttärit tai sit yli huomenna. Sen kunniaks aattelin tehrä räpin. Siis piisin, jonka voisin vaiks maukua teille.

Kymmenen vee räppi
a'la Pepsi-Kola

Oon navetassa syntynyt, maata tätä kiertänyt, kissan eloo viettänyt
Oon tosi paljon kokenut ja usein tätä hokenut: stop, ennenku nokeennut.

Mau, joujou, mau, joujou

Misui on mul riittänyt, en oo paljoo kiittänyt, vaikkei oo ees viittä nyt
Pentui en oo tahtonut, on joku minut kuohinut, ei onnetar oo suosinut.

Mau, joujou, mau, joujou

Tykkään luoliin mennä piiloon kai, joka perjantai ja maanantai
Mun smaragdisilmät hohtaa ja loistaa, surun sult poistaa, täytyyks mun toistaa?

Mau, joujou, mau, joujou

Hee---eei
Sano pee - sano ee - sano pee - sano sii - Sano Pepsii-Kolaa! 
Se on meikäkolli joka räppää, täppää, heittää jo läppää.
Sano hoo - sano aa - sano äll - sano suaa - Sano Halsuaa!
Se on mun syntymäpaikka, vaikka, taikka, meikä ois maikka.

Mau, joujou, mau, joujou

On makoisaa kissan elo tää, koeta ymmärtää, pyri käsittää
Kun päivät himas saan temmeltää, vähän väsyttää joskus leikki tää.

Mau, joujou, mau, joujou

Hee---eei
Sano pee - sano ee - sano pee - sano sii - Sano Pepsii-Kolaa! 
Se on meikäkolli joka räppää, täppää, heittää jo läppää.
Sano hoo - sano aa - sano äll - sano suaa - Sano Halsuaa!
Se on mun syntymäpaikka, vaikka, taikka, meikä ois maikka.

Hee----eeii
Sano pee - sano ee -sano pee - sano sii - Sano Pepsii-Kolaa!
Se on meikäkolli, ei mikään olli, ei räppi oo molli.
Sano hoo - sano aa - sano äll - sano suaa - Sano Halsuaa! 
Siel on mun elon alku, siel alkoi parku ja ihka eka karku.

Mau, joujou, mau, joujou


On makoisaa kissan elo tää, koeta ymmärtää, pyri käsittää
Kun räppii alkaa vääntämään, joskus väsyttää, välil hengästyttää. HUH!
Somebody's watching you!

4 kommenttia:

  1. Hola Pepsi-Cola
    Mä kuulin et sul on synttärit
    ja niillä mut taas yllätit
    hienon räpin värkkäsit
    sä oot eka!

    VastaaPoista
  2. Joujou mau...Oot kyl täys haka taikka eka tosa räpis.
    Sää oot hurahtanu räppiin ja mää eri murteisii.
    Laitoin jo yhe kommenttii mut kyl asi o tälläi ett se o hävöksis.
    Ekstiä tuanoini kato ko ei se ain luanaa.
    Kui mont synttärilahja sait?
    Tiäksää ko Rinko sai aikaa kauhee hysteria.
    Koko Suami oli sekasi.
    Meinaan sitä et ny koko Halsua o sekasi tosta sun räpist.
    Ei se niin vällii o.
    Tunnistiks ettei missää mual ko Poris puhuta tätä.
    Sun emäntä ja isäntä o hakemas teil kottii piän knyytii ni muistakaa olla mullittelemati kämppiksen kans.
    Hyvvää onnee uurel räppilevyl.
    Hei ny!

    Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmää saanu ku sen yhren lahjan. Ja sit katkiksia, mutta Leijona kyllä tykkäs niistä ny enemmän. Hassuu se Porin murre.

      Poista