torstai 16. tammikuuta 2014

Hampaiden kiristystä

Tehkääpäs sama perässä!
Tänään olen ollut varsin pohdiskelevalla tuulella. Johtuu ehkä siitä, että yöllä ravailin omaa moottoritietäni useita kertoja (emäntä: Ne on meidän tyynyjä! Ja talloit vielä useamman kerran hiuksilleni.) ja sammutin janoni emännän vesilasiin. Tänään on taas kuumapyykkipäivä, joten nautiskelen ja pohdiskelen pesukoneen päällä, vaikka tuo kuva tuossa todistaa, että olen tehnyt vähän muutakin.

Minä luulen, ettei se olekaan kuu, mikä pikkuemäntää valvottaa, koska nyt se nukkuu tosi paljon. Vaan sille on tulossa vaikeita hampaita. Ja se on antanut minun ja kämppikseni olla ihan rauhassa koko päivän!

Mutta uskon, että kuu, hampaat ja lumi liittyvät jollain tavalla yhteen. Ainakin nyt on kaikkea noista ollut ilmassa. Jotenkin se kuu pysyy ilmassa, vaikka vain öisin, lumi on ilmassa, mutta putoaa alas ja hampaat ovat melkein ilmassa, kun ovat suussa.

Melkein muistan omien hampaitteni tulon. Sen jälkeen pureminen on ollut paaaljon helpompaa. Minusta on välillä aika kiva vähän näykkäillä, pääasiassa kinkkua, mutta joskus myös emännän sormia, jos se yrittää rapsuttaa minua silloin, kun minä en halua. Ne kerrat ovat kyllä harvassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti