perjantai 22. kesäkuuta 2012

Juhannusheila hakusessa

Nyt on juhannus, keskikesä, yötön yö - rakkauden, juhlan ja loman aikaa. Ja minä, Leijona, olen lähinnä näistä vain lomalla. Viime aikoina olen kyllä tylsyyksissäni kaipaillut seuraa, enkä ole poissulkenut juhannusheilan hankkimista. Tosin leikatulle poikakissalle, joka elää vain sisätiloissa, ei ole kovin montaa morsioehdokasta odottamassa oven takana.

Mietin, että pitäisikö minun ehdottaa jollekin tv-kanavalle uutta formaattia - Kotikissalle morsian. Siinä tyttökissat voisivat lähettää minulle kuviaan ja hajujaan, eikä kirjeetkään pahitteeksi olisi. Sitten minä voisin valita niistä, keneen haluaisin tutustua paremmin. Kämppikseni voisi osallistua ihan siihen perinteiseen Maajussille morsian -ohjelmaan, koska on maatilalta kotoisin. Mutta minä en ole maajussi, joten tarvitsisin uudenlaisen ohjelman.

Olen älykäs, nokkela, taitava, komea, pehmeä, suloinen, upea, sivistynyt, viisas, lutunen, fiksu, rakastettava, huumorintajuinen, mahtava ja varsin vaatimaton. Yllä olevassa kuvassa tulee esille myös hoivaviettini. Pidän läheisistäni huolta. Olisiko tästä sopivaksi esittelytekstiksi?!

Vauvan myötä minulle on kyllä ilmestynyt kotiin kaksi morsianehdokasta. En ole vielä heihin tutustunut sen paremmin, mutta tästä se heilan etsiminen olisi ehkä hyvä aloittaa.

Morsian 1

Morsian 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti