maanantai 11. kesäkuuta 2012

Tekniikan ihmekissa

Mä huomasin, et Leijona nukkuu, meirän vieraskin nukkuu ja emäntä on koneella, joten tartuin tilaisuuteen ja kirjotan teille! Olen ollut viime ajat aika omissa oloissani, ei näin vanhana jaksa aina riehua. Mut kivaa on ollu ku vieraita käy ja rapsuttaa mua.

Täs kuvassa oon just laittamassa tekstaria. Mä oon sellane tekniikan ihmekissa, enkä pelkää noita välineitä. Oon muun muassa laittanu kaukosäätimellä teksti teeveen päälle. No halusin kattoo urheilutuloksia! Ja kerran emäntä oli tekemässä jotain muka tärkeetä pauerpointti esitystä. Mä hyppäsin sen viereen, läpsäsin tassullani tieto konetta ja siihen tuli uusi esitys, johon kirjotin 1§. Hehee. Ehkä mun ois pitäny ruveta lakikissaks, ku on näitä apuvälineitäki.

Sit musta on kiva kattoo luonto ohjelmia aina sillon tällön. Jos niissä on jyrsijöitä tai lintuja tai vaikka kissa eläimiä, mä oon kattonu jopa 15-20 minuuttii putkeen. Joskus meen ihan töllön viereen ja yritän ottaa niitä kii. Vaikkei meillä oo ees hoodeetä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti