perjantai 1. kesäkuuta 2012

Koira tuli taloon

Paljon merkitsevä katse.
 Minä ehdin ihmetellä jo muutaman päivän, että mihin emäntä oli hävinnyt. Isäntä kävi täällä kotona kyllä aina välillä, mutta lähti taas matkoihinsa. Eilen ne tulivat molemmat kotiin ja toivat mukanaan jonkin hassunhajuisen, josta lähtee outoa ääntä. Minä luulen, että se on koira. Sitä paitsi se on saanut monta kivaa petiä itselleen, joihin minä ja kämppikseni emme saa mennä nukkumaan. Höh, ei tuommoiset vieraat ole kivoja, jotka rajoittaa meidän eloa.

Tuossa se koira on! Ja sen peti, johon ei saa mennä.
Minua samanaikaisesti kiinnostaa ja pelottaa, että mikä kumma juttu tuo on. Kävin haistelemassa sitä melko läheltä. Tai siis useamman kerran olen käynyt. Kämppikseni uskaltautui niin lähelle, että sai kurmautuksen. Tuolla olennolla taitaa olla jotain taikavoimia. Emäntä sanoi kyllä, että se oli pieni heiluva nyrkki. Minä ajattelinkin, että ei se ehkä ihan tassu ollut.

1 kommentti:

  1. Hihhihi:D Ihana vauva ja ihanat kissat:D toivottavasti yhteiselo lähtee hyvin käyntiin!

    VastaaPoista