keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Hierojalla

Näin syystalvella on mukavaa vain olla, etsiä mukavia makuupaikkoja, joissa on mahdollisimman lämmin olla. Syli on tietysti yksi sellainen. Välillä makoilussa menee paikat jumiin, joten täytyy vaatia rapsutteluja ja hierontaa.
Vauvasta on tullut jo niin iso, että se voi toimia minun hierojana, kuten tuosta videosta näkyy. Ja minä voisin hieroa vauvaa, jos se haluaa vastavuoroisen palveluksen, ainakin pusken sen jalkoja.

Olen kuullut, että ihmiset käyvät joskus hierojalla. Emäntä ja isäntäkin käyvät. Emäntä sanoi, että sen hartiat menee jumiin vauvaa kantaessa ja hoitaessa. Minusta se liiottelee, kun vauva on vielä niin pieni. Painaa vähemmän kuin kämppikseni. Minun mielestä parempi ratkaisu olisi käyttää sekin aika hyödyllisemmin eli minun rapsuttamiseen. Kyllä siinä hartiajumi aukeaa ja lihas rentoutuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti