perjantai 12. lokakuuta 2012

Oon Leijonaksi syntynyt mä vainen

...Näin kerran unta joutsen taivahainen mun antoi hetken kanssaan taivaltaa...
Olen taas kunnostautunut lehtien lukijana. Viime aikoina on ollut yllättävän paljon kissa-aiheisia uutisia eri medioissa. Tämä osui silmiini/turkkiini nyt. Kuten kuvasta näkyy halusin perehtyä aiheeseen syvällisesti.

Kissa joutsenen selässä. Se kuulostaa ylväältä ja lennokkaalta menopeliltä. Voisin jopa kokeilla, jos kohdalle sattuisi. Se vaan on kurjaa, ettei niitä joutsenia taida ihan joka kerrostaloparvekkeen alla odotella.

Näen jo kissansieluni silmin tulevan elämäkertani nimen "Leijona Holgerssonin retket - matkani joutsenen selässä". Mutta sitä odotellessa taidan vaan katsella lehtiä ja kuunnella lentävien kissojen tai ihmisten tarinoita.

Niin, ihmiset lentää peltisillä joutsenilla, emäntä kertoi. Sekin on lentänyt monta kertaa. Jotkut ihmiset pelkää lentämistä, toiset taas lintuja. Minä en pelkää kumpaakaan. Ainakaan paljoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti