keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Valo ilmiö ja vahtimisia

Viimepäivinä on näkyny tommonen valo meirän olkkarissa aika monta kertaa. Ja se valo tekee semmosii hassuja varjoja joita mä oon kyl kattellu. Ja sit mä oon kattellu noita meirän pikku ihmisii ku ne leikkii. Varsinki pikku mäntä tykkää halii mua eikä pikku siskokaa enää mua aina kisko hännäst ku se on lähel.

Pikku mäntä oli tos pihalla sen kamujen kaa täs illalla ja mä vahrin sitä ikkunasta. Istuin mun makoilu paikalla ylä sängyssä ja näin sen kokoajan. Kyl se varmaa kohta jo voi mennä ite uloski nii mä vahrin sitä kyl. Mut ei se viel osaa avata ovee ku se on nii lyhyt.

Mä oon vähä oksennellu viimeaikoina ku must lähtee nii paljo karvaa ku mä pesen. Se on tää aika vuodesta. Mut on toi aurinko kiva. Ehkä mä taas pian räppään ku tulee sopiva fiilis!

2 kommenttia:

  1. Aurinko on ihana <3 Meille se paistaa vaan aika aikasin joka on vähän tylsää tälleen keväällä mutta kesä kuumalla se on kyllä unelma kun ei pääse koti paahtumaan :D Mä oon yrittäny harjata kauheesti poitsuja kumisualla että pohjavilla irtoaisi. Karvaa lähtee aivan valtavasti. Toivottavasti karvapalloja ei näkyisi täällä, yök..

    VastaaPoista
  2. Valo ilmiöt on jänskiä! Ja lämpimiä ainakin pian..

    VastaaPoista