keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Esittäytyminen

Oikeastaan meitä on kaksi, kammottavaksi. Tosin kämppiksiä vain ollaan. Adoptioveljeksiä. Mutta koska elämä on varsinkin näin kevätaikaan melkoisen vauhdikasta (ihan liian tylsää!), niin ajattelin perustaa blogin. Emäntäni on luvannut kirjata elämääni verkkoon myös teidän iloksenne. Ehkä joskus annan kämppiksellenikin suunvuoron, saa nähdä.

Tässä olen minä - Leijona - nauttimassa auringonpaisteesta.

Olen valinnut nimimerkikseni Leijona, sillä haluan suojella yksityisyyttäni ja piilottaa todellisen nimeni. Minähän olen Kissa, Leijona, kissojen kuningas. Eikä sinun pidä turhaan lausua kissasi nimeä, sillä kissasi ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu. Olen kyllä mielestäni täysverinen leijona, sillä ikää on jo aikuisen kissan verran ja värityksenikin lähentelee afrikkalaisia lajitovereitani, paikoitellen ainakin.

Historiani on varsin värikäs, eikä emäntänikään oikein tiedä, mitä minulle on tapahtunut entisessä elämässäni. Eikä sillä niin väliä, kissoilla on monta elämää, eikä ihmisen sitä kaikkea tarvitse ymmärtää!

Tulin emäntäni avopuolisolle reilu viisi vuotta sitten Hesyltä. Olen ehkä kuuden vanha. Erityistaitojani on kaikkien hienojen ominaisuuksieni joukossa muun muassa hyvä kommunikointitaito, hellyyttävä sosiaalisuuteni, halipulaisuus ja vahva oma tahto. Olen myös varsin hyvä raapimaan raapimispuutani. Ehkä laitan siitä joskus kuvankin teidän iloksenne.

Mutta nyt saa ensimmäinen kirjoitukseni riittää, sillä minulle iski nälkä. Ruoka, mikä ihana tekosyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti