tiistai 22. lokakuuta 2013

Tavallisia hetkiä

Tavallisissa päivissä on paljon mukavia hetkiä. Esimerkiksi se, kun emäntä pesee kuumaa pyykkiä. Silloin minä haluan ehdottomasti hypätä makoilemaan pesukoneen päälle ja torkahtaa siinä. Meillä ei ole kotona uuninpankoa, enkä saa hellalle mennä, joten pesukone olkoon orteni.

Ihmettelin kyllä, että miksei jokainen koneellinen ole kuumaa pyykkiä, mutta emäntä kertoi, ettei kaikki vaatteet kestä korkeita lämpötiloja. Minun mielestä ne pyykit on kyllä aina samalla korkeudella, ja minä niiden yläpuolella.

Muita viime päivinä tapahtuneita kivoja juttuja on muun muassa se, että pikkuemäntä osasi antaa minulle kinkkua. Tosin se kyllä ihan vähän maistoi sitä itse ensin. Sekin on ollut mukavaa, että emäntä otti pari päivää vapaata meidän hoitoa varten. Se kyllä väitti, että ne vapaapäivät johtuu muka nuhasta ja lääkekuurista. Taisi huijata! Olen iloinen myös siitä, että kämppikseni on kiitettävästi kisannut kanssani. Joskus arki on oikein mukavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti