torstai 13. helmikuuta 2014

Pikku mäntä saattaa olla kissa

Mä saan taas kirjottaa ku lupasin Leionalle etten kerro pelkästää issestäni ku se ei jotenki tykkää siit jos mä vaa kerron mitä mä oon tehny ku emmä oo tehny oikeestaa mitää erikoista. Täs kuvas me nuuskutellaan pikku männän kaa toisiamme. Se on aina ilonen ku se tulee jostai ulkoota ja mä oon tietty heti vastassa. Sit se aina paijaa mua.
Mä luulen et pikku mäntä on ehkä kissa ku ainaki se semmoselta josku näyttää ja sit se viel puskee meitä. Sillä on ainaski kissa hattu ja paita ja sukat ja housut ja laukku ja kaikkee. Mut häntää sillei oo paitsi on sil ollu semmone poni häntä mut se otti sen melkee heti pois ku mäntä laitto semmosen sille. Se osaa kans sanoo mau ja kissa ja tietty mun ja Leionan nimet.

Nii ja jos se ei viel oo kissa nii ois se aika hyvä kissa ku se kasvaa isommaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti