maanantai 23. kesäkuuta 2014

Viesti minulle

Kuva: Susanna Stendahl
Sain tänään viestin, jota voisi sanoa postikortiksikin, vaikka se tuli tekstiviestin tapaisena emännän puhelimeen. Siinä oli kuva ja sitten myös tekstiä. Tuo kissa, joka on kuvassa, lähetti minulle terveisiä. Sen nimi on vissiin Ilkka, ja se asuu Italiassa. (emäntä: Il gatto on kissa italiaksi).

Tuosta viestistä tulikin mieleeni, että minulla ei ole omaa puhelinta vieläkään. Se olisi hyvin tarpeellinen ainakin silloin, kun ihmiset eivät ole kotona. Voisimme kämppikseni kanssa vaikka tilata kotiin katkarapuja ja kinkkua. Tai voisin pitää huolta siitä, että herätys on aina tarpeeksi aikaisin. Meidän ihmisten siis, ei tietenkään minun.

On minulla kuitenkin sähköpostiosoite, mikäli te Rakkaat Lukijani ynnä muut fanini voivat lähettää minulle yksityisesti postia. Viestejä voi kirjoittaa osoitteeseen kissaillaan@gmail.com. Viestitellään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti