keskiviikko 6. elokuuta 2014

Tylsä, tylsempi, sisäkissa?

Näin kesäaikaan miltei kaikki seuraamani bloggaajakissat laittavat itsestään näkyville kuvia, kun ne on ulkona. Minä en vaan pääse ulos, vaikka kuinka pyydän. Samalla katselen emännän ottamia kuvia minusta ja vertailen niitä muihin kuviin. Vaikka kohteena olenkin vertaansa vailla, ei tämä ainainen kotimiljöö suo minulle oikeutta.

Olen huomannut myös sen, että suosituimpien kissablogien päätähdet seikkailevat usein myös muualla kuin kotosalla. Että sen vuoksi ovat suositumpia kuin minä. Vähitellen se alkaa jurppia. Se on emännän vika, sanon minä. Ja isännänkin. Ja kämppikseni.

En pääse toteuttamaan itseäni kaikilla haluamillani muodoilla. Seinät kahlitsevat minut pienen piirin nähtäväksi. Minä haluaisin näyttää koko maailmalle taitoni, söpöyteni ja ylivertaisuuteni. Haluan seikkailla, nähdä maailmaa ja valloittaa kissablogien lukijoiden sydämet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti