sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Sunnuntai

Toi otsikko on tän päivän nimi. Leijona nukkuu ja mä en. Kerranki vaik on päivä. Siks mä kirjotan nyt.

Emäntä on harjannu mua. Musta lähtee paljon karvaa, heh, ehkä siks ku mä oon musta! Hahaa. Mä oon viime aikoina nukkunu paljo päivä peiton alla isossa sängyssä. Oommä joskus menny vauvan sänkyynki jos on ikkuna auki. Se on kivaa, mut en oo saanu olla siel. Leijona sanoo vauvaa pikku männäksi.

Leijona leikkii joskus vauvan leluilla, mut mä en ku mulla on omiaki. Meil on sellane lammas karva ja mä tykkään makoilla sen päällä. Mä pesen sitä kyl usein ku se taitaa olla likanen.

Meillei oo käyny nyt oikeen vieraita. Höh. Emännän käsi on kipee eikä se pysty tekee kaikkee. Esim se ei oikeen voi nostaa Leijonaa pois vauvan vaippa paikalta. Nii ku sillä on vauva sylissä. Vaik on sillä toinenki käsi.

Ny rupes nukuttaa nii mä meen. Mau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti