sunnuntai 25. elokuuta 2013

Kaksijalkaisia

Alan tosissani miettiä emännän irtisanomista ja isännän värväämistä sihteerikseni. Tosin isäntä ei tästä blogimaailmasta, eikä varsinkaan siitä tassunassukirjasta juuri ymmärrä. Emäntä on kyllä aivan liian kiireinen, jotta ehtisi kirjaamaan minun ajatukseni ja tekemiseni eetteriin teidän iloksenne.

Ja varsinkin sen vuoksi kiireinen, että pikkuemäntä on ottanut jalat alleen. Tai ainakin harjoittelee paljon sitä. Minä en ymmärrä, miksei se voinut tyytyä kissamaiseen menoon nelinkontin, vaan senkin pitää matkia noita isompia ihmisiä ja nousta kahdelle jalalle! En ihan pidä siitä asiasta.

Olen huomannut, että nyt iltaisin tulee taas pimeä. Sen vuoksi minusta ei juuri kuviakaan ole. Ei kuulemma ole tarpeeksi hyvä valaistus iltaisin ottaa kuvia minusta. Nyt ei ole ötököitäkään tullut. Mutta minä olen haastanut kämppistäni! Se on jopa joskus liikahtanut vähän minua karkuun!

1 kommentti:

  1. Komea olet! Meillä kisu käskyttää tietyissä asioissa minua ja tietyissä miestäni. Ja orjat tottelevat :D

    VastaaPoista