torstai 1. elokuuta 2013

Kuukauden Lukijakissa: Elokuu

Kun pimenevät illat, alkaa olla taas uuden lukijakissan vuoro. Aika rento meininki - vielä hyvin kesäinen - tuossa kuvassa, kuka olet? 
Olen Vili, sisäkissa ja olen kaksi kynttä vanha.
 
Ei vielä mene siis toiselle tassullekaan. Missä asut? 
Asun suuren suuressa kerrostalokodissa kera vanhempieni. Minulla on kodissamme paljon erilaisia paikkoja, joista tutkailen ympäristöäni. Kotonani on paljon harmaan eri sävyisiä huonekaluja ja mattoja. Äitini sanookin, että sulaudun värini puolesta hyvin kodin sisustukseen. Olen todella kiltti kisu, en ole koskaan tuhonnut yhtikäs mitään. Olen vanhempieni silmäterä ja äiti saakin hepulin jos kotiin tultuaan ei löydä minua muutamaan minuuttiin. Äiti ja isi ovat myös aika hassuja, kun ne soittelevat ulkomaanmatkoiltaan aina hoitotädille sille verukkeella, että saa puhua minulle. Olen kyllä kova ikävöimään, myönnettäköön kautta kissamaisuuteni!
 Varsinainen sisustuskissa siis sinäkin. Ja ikävöinnistä...kämppikseni harrastaa sitä myös, mutta minä en niin selvästi. Mitä syöt mieluiten? 
Katkarapusia, kinkkua ja Pirkan lohta ja taimenta kastikkeessa.
 
Kuulostaa herkulta! Tuli ihan nälkä. Mikä on lempipuuhaasi? 
Rapisevien rottiensaalistaminen (Ramitsujen) sekä punaisen pisteen jahtaaminen.
Heh, mikä onkaan tuo punainen piste?! Rotat ovat myös kämppikseni mieleen, ainakin hetken. Minä tykkään enemmän palloista. Mikä on mottosi? 
Syö, leiki, nuku ja rentoile! Parempi katkarapu kissan masussa kuin kymmenen pakastimessa.
 
Tuo oli loistava! Todellakin, mitä ne ihmiset niitä katkarapuja siellä pakastimessa pitää. Antaisivat kissoille! Mitä yhteistä on sinulla ja minulla? 
Olemme raidakkaita raitahaalarirentoilijoita, jotka osaavat nauttia kissamaisesta elämästä :) *kurnau*
Todellakin! Kiitos sinulle ja hyvää loppukesää!

3 kommenttia: