sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Jäähyllä

Nyt ei ole enää niin kylmä, ettei parvekkeelle voisi mennä. Tai no kyllä minä sinne halusin kylmemmilläkin ilmoilla, mutta tosiaan en siellä viihtynyt. Emäntä sanoo, että minun pitäisi käydä aina välillä jäähyllä. Minusta olisi paljon parempi, että ovi olisi auki aina, kun minä olen parvekkeella, ja minä voisin vapaasti itse päättää, milloin sisälle tulen. Emännän mielestä se ei kuitenkaan ole hyvä idea. Hommaisi sitten edes kissaluukun!
Emäntä on sanonut minulle, ettei kärsällisyys ole suurin hyveeni (emäntä: kärsIVällisyys!). Se ei taida tietää, että kissalla ei ole kärsää vaan kuono! Se meinaa sitä, että olen viime aikoina ainakin ihan joskus harvoin maukunut vieressä, kun emäntä on tiskannut, eikä antanut minulle kinkkua ensin! Olen myös maukunut, kun nuo ihmiset on syömässä, että tulkaa leikkimään. Olen maukunut ulos ja parvekkeelle.

Toisin sanoen, olen taas ollut aika aktiivinen puhumaan. Ja pikkuemäntä yrittää matkia minua. Enemmän se nimittäin minulta kuulostaa kuin kämppikseltäni. Ai niin, niille jotka eivät siellä kuonokirjassa ole aktiivisesti, minun täytyy vinkata, että kehräsin siellä jo, vaikkei ihan sataa tykkääjää vielä tullutkaan. Saa tykätä vieläkin ja edelleen!

1 kommentti:

  1. Meillä ei kisut halunneet mennä parvekkeelle kovilla pakkasilla vaikka ensin sinne vinkuivatkin :D

    VastaaPoista