keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Veli hento karvainen

Nyt taitaa olla oikein sairastusaika, kun moni tuntuu olevan kipeänä. Minä en tosin ole, vaikka oksensinkin tänään. Olin vaan syönyt liikaa, täytyy tunnustaa. Mutta emäntä on ollut kipeänä ja isäntä. Ne on oksennelleet kanssa.

Pikkuemäntäkin on varmaan sairastunut johonkin kuuhulluuteen tai semmoiseen, koska on valvonut monta tuntia aina öisin. Ainakin minä katsoin, että kuu on nyt aika iso. Silloin me yleensä kämppikseni kanssa juostaan paljon öisin, jos kuu loistaa. Emäntä on valvonut sitten pikkuemännän kanssa, kun sen mielestä minä ja kämppis ei riitetä seuraksi pikkuemännälle.

Mutta minua se ei ole haitannut, että emäntä on ollut kotona ja isäntä makoillut kaiket päivät. Olen saanut kehrätä vieressä, ja emäntää olen hoitanut kehräyksin, suukoin ja välillä ihan pikkuisen kynsin ja hampain. Se on vain leikkiä, jotta muistaisi, että on elävien kirjoissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti