keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Mä taas tässä hei!

Mä oon yökiitäjä, yömaukuja, yöihmettelijä. Mä oon Pepsi-Kola varustettuna lime silmin. Kuvasta kiitos ihailijalleni ison meren takaa.
Leijona nukkuu taas ja mä aattelin ottaa näppiksestä ilon irti. Viime päivät on menny aika nopsaan. Voin kertoo teille ettei mitää erityistä tapahu eikä mulla oo mitää erityistä kerrottavaa. Oli vaa pakko tarttuu tilaisuuteen.

Leijona on selvästi vähä musta sukkanen tosta vauvasta. Hehee, se on varmaa lainannu mun tossuja! Mä en jaksa välittää, kuhan saan välillä jotai hyvää. Emäntä on käyny pakastimella melkee joka päivä, mut en mä oo saanu katkiksii. Höh. Siel on vaa jotai maito juttuja. Kerran muute hyppäsin pakastimeen ite ettii niitä, mut emäntä nosti mut äkkii pois.

Pari kertaa ollaan ny Leijonan kaa vähä juostu. Eile kisattiinki niin, että karva tupot vaa lensi. Mä en ainakaa ollu alakynnessä, vaikka Leijona nii saattais sanoo! Mulla on vähä enemmän massaa. Emäntä sanoo, et mä kasvatin empatia mahaa ku se ootti vauvaa ja sen maha kasvo.

Mut kesästä mä tykkään ku parvekkeella on lämmin. Emmä sinne oikee viileellä säällä viitti mennäkää vaikka Leijona meneeki, ihan kylmälläki! Parvekkeella on sellane puksipuu, joka on just mulle sopivalla korkeudella, nii mä tykkään käydä sitä silppuamassa. Ja silppusin mä tässä yhden emännän laskunki, ku se oli jättäny sen nii sopivasti esille. No eipä tarvi ostaa kalliita laitteita.

2 kommenttia:

  1. Moi vaan Pepsi-Kola!
    Aattelin laittaa kommentin sulle kun oli niin kiva kun pääsit taas kirjoittaan.
    Kuule,ihan näin meidän kesken oletko kuullut millä nimellä emäntä ja isäntä puhuttelee vauvaa?
    Voit kertoa mulle en kerro kellekkään,vaikka kuiskata.
    Tiedätkö että sulle isäntä aikoi laittaa nimeksi Pepa Pantteri.
    Eihän kukaan olisi jaksanut sinua kutsua niin pitkällä nimellä,vai mitä?
    Onneksi hän lyhensi sen Pepaksi.
    Tuo Pepsi- Kola sopii sinulle hyvin.
    Kissoilla on myös nimipäiväkirja mutta en ostanut sitä kun siinä ei ollut sinun eikä leijonan nimeä vaikka siinä oli miltein 6oo kissannimeä.
    Usein ihmiset antavat lemmikilleen nimen jonkun kuuluisan henkilön mukaan.
    Tiedän kissan jonka nimi oli Peltsi.
    Hän sai nimensä Matti Pellonpään mukaan jota sanottiin Peltsiksi.
    Peltsi oli nimestään huolimatta tyttö-kissa ja on jo mennyt kissojen taivaaseen.
    Kissattomat ihmettelevät toisinaan miksi antaa kissalle nimi kun se ei tottele tai tule kutsuttaessa.
    Olen eri mieltä ja niin varmaan sinäkin olet.
    Tärkeät eläimet,niin lemmikit kuin kotieläimet,saavat nimen,joka erottaa ne muista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, mä saan aina kommentteja eikä Leijona vaik tää sen bloki onki. Pepsi-Kola on mun taiteilia nimi. :) Vauvaa on sanottu niin monella nimellä etten oo pysyny perässä. Leijona varmaa tietää paremmin.

      Poista