maanantai 1. huhtikuuta 2013

Aprillia!

Tänään on kuulemma tapana syödä silliä ja juoda kuravettä. Minä en ymmärrä sellaista. Tai no silliä voisin kyllä syödä, mutta veden pitää olla puhdasta. Minua ei onneksi ole jekutettu tänään, ainakaan niin, että olisin huomannut. Emäntä kyllä kertoi, että radiossa ja netissä on paljon juksauksia. Yleensä on lehdissäkin, mutta tänään ei tullut lehtiä. Aika jännä se päästäinen, kun saa pidettyä postin poissa.

Vaikka alkaa olla jo iltamyöhä, ehdin ehkä vielä juuri ja juuri aprillata kämppistäni. En kylläkään oikein keksi, miten. Ehkä menen keittiöön emännän perässä, käsken sen avata pakastimen ja rapistella sieltä jotain pussia. Sitten kämppikseni tulisi paikalle ja varmasti luulisi saavansa katkarapuja, mutta minä vain hihittelisin viiksiini.

Tuo on ehkä vähän liiankin yleinen juksaus meillä, joten ei se ole mitään erityistä aprillia. Nyt keksin! Kerron kämppikselleni, että tämän kuun lukijakissa on tyttöystäväni! Näytän kuvaakin, joten varmasti menee täydestä. Sitten kun kämppikseni ihmettelee asiaa, minä mau'un: "Aprillia, aprillia!" Hmm...mutta nyt tulikin mieleeni, että eihän se välttämättä olekaan aprillia...

2 kommenttia:

  1. Tässä on huippu aprillipila :D http://www.finnmatkat.fi/Lomavalikoima/Blue-Pets/?utm_source=facebook.com&utm_medium=statusupdate&utm_content=&utm_campaign=Bluepets_010413

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko tuo aprillia?! En ala. Olin jo matkaa varaamassa. t. Leijona

      Poista