torstai 25. huhtikuuta 2013

Blogisynttärit!

Kohta aion pistää sihteerini pestin hakuun. Emäntä on ollut aivan liikaa poissa tai kotona ollessaan kiireinen, että ei ole ehtinyt kirjaamaan minun ajatuksiani teille. Se oli ihan yksin poissa viime viikonloppuna, ja minun piti auttaa isäntää pikkuemännän hoidossa.

Ja eilen illalla, kun emäntä pysähtyi hetken kuuntelemaan minua ja olisi voinut kirjoittaa blogiini, ei tietokoneen yhteys toiminut. Oli kuulemma vika jossain muualla kuin meillä täällä. Minä olen hieman epäileväinen ylipäänsä langattomien yhteyksien kanssa, kun ei silloin ole mitään piuhoja ja johtoja, joita kämppikseni voisi yrittää syödä. Jos niitä olisi, olisi tietysti heti selvää, että uusi piuha täytyy ostaa, jos koneet ei toimi.

Joka tapauksessa tässä olen nyt ja kerron teille ilosanoman, suuren ilon koko kansalle. Tänään on blogini synttäripäivä!!! Olen jo vuoden ajan toiminut bloggaajakissana, noin niinkuin sivutoimisesti. Päätoimenihan on makoilla milloin missäkin ja tuottaa hyvää mieltä näille ihmisille, jotka minun kanssa asuu.

Vuosi sitten ei vielä pikkuemäntä asunut meillä. Nyt se on jo ihan kotiutunut. Kämppikseni on varmaankin yhtä paksu kuin silloinkin. Muutoin kaikki on aika lailla samalla tavalla. Ja blogihommat jatkuu, kunhan vaan sihteeri pysyy mukana. Tietysti voisin pitää tässä samalla hiljaista hakua uudesta sihteeristä, ehkä anonyymiä sellaista, kun olen lukenut, että semmoinen on hyvä juttu ja trendikästä.

1 kommentti: