lauantai 6. huhtikuuta 2013

Puuterinpehmoisella hiekalla

Musti ja Mirri on kuulemma lopettanut meidän hiekan myynnin. Isännän piti ostaa muita vaihtoehtoja, joita olemme nyt testailleet. Kämppikselleni on ihan sama, minkälaista hiekkaa käyttää, mutta minulle ei. Pehmoista sen olla pitää, niin kuin emännän vessapaperi.

Olemme saaneet testata muutamaa muuta merkkiä. Toistaiseksi olen ollut aika tyytyväinen, tosin ensimmäistä vaihtoehtoa pyysin vaihtamaan jo normaalia aiemmin. Emäntä ei ollut siihen ihan tyytyväinen, koska sen nenä sanoi vieläkin aiemmin, että haisee. Emäntä on muuten välillä vähän liiankin tarkkanenäinen. Paitsi ei kylläkään haista kinkkupaketin avaamista yhtä hyvin kuin minä!

Toinen vaihtoehto osoittautui paremmaksi. Totta kai, kun on kalliimpaakin! Mutta mikään ei ole liian kallista minulle, tietenkään.

Työhuoneen hiekkalaatikko kuulemma otetaan pois ja vain vessaan jää meidänkin vessa, kun pikkuemäntä muuttaa. Emäntä lupasi, että saamme sitten upouuden hiekkalaatikon. En ole kylläkään aivan varma, miten asiaan aion suhtautua. Ristiriitaisin tuntein.

2 kommenttia:

  1. Meidän kisu käyttää kristallihiekkaa ja on erittäin mieluista. S-Marketin hiekka on paljon parempaa kuin K-ryhmän kristallihiekka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin oli aikoinaan kristallihiekkaa, mutta se on aivan liian karkeaa minun hienoille, pehmoisille tassuilleni ja pyrin kaikin keinoin välttelemään sille astumista. Mitä hienompaa ja kalliimpaa, sen sopivampaa minulle! t. Leijona

      Poista