torstai 10. huhtikuuta 2014

Kissakas


Netissä surffaillessani löysin hassunhauskan sivun, nimittäin kissanmielisten pahvilaatikon eli Kissakkaan. Se on olemassa myös siellä tassukirjassa, missä minullakin on oma sivuni.

Kissakas onkin kiva sivusto, jos etsii jonkinlaista kissatietoa ja -hupia elämäänsä. Ja se on vieläpä aika uusi paikka. Sivulta löytyy kilpailuja, artikkeleita ja mukavia kissajuttuja. Tassukirjan puolella ainakin on myös paljon lukijoiden kissojen kuvia, ja tuolla sivustolla vieraskynä-juttuja.

Minun tarvitsisi varmaan värvätä pikkuemäntä valokuvaajaksi, jotta saataisiin myös kunnon kuvia minusta ja kämppiksestäni, kun emäntä on niin kiinni tuossa vauvassa, tai ainakin sen toinen käsi, tai tissi. Ainakin pikkuemäntä on hyvin innokas painelemaan kameran nappeja. Voisin sitten lähettää itsekin tuonne kuvani.

Pikkuemäntä valvoo nettisurffailujani.
Kissakkaan sivulta voi käydä aina katsomassa, minkänimisellä kissalla kulloinkin on kissanpäivät, eli sieltä löytää kissojen nimipäiväkalenterin. Tosin luulenpa, ettei minun nimeäni kalenterista löydy, eikä myöskään kämppikseni. Ei oikeita, eikä taiteilijanimiä.

Olen löytänyt tuolta sivustolta jo monta mielenkiintoista juttua ja osallistunut kissakirjaäänestykseen. Harmi vaan, että minun täytyi osallistua emännän nimellä, koska minulla ei ole omaa sähköpostiosoitetta. Hmm...siinäpä onkin asia, mikä täytyy korjata ensitilassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti