maanantai 19. marraskuuta 2012

Ilmapallo

Hahaa, pääsimpäs kirjottamaan vaik ei toi kuva kyl iha onnistunu oo. Mut silti ku on nii hyvä juttu tulossa. Heh.

Eile noi tyypit oli poissa. Ku ne tuli kotiin illalla, ne toi tommosen pallon mukanaan. Leijona luuli, et se oli tuliainen sille mut mä luulen, et se oli vauvan, mut silti mä kiinnostuin siitä eka.

Siinä oli kiva naru, jota mä yritin syörä. Emäntä oli solminu sen oven kahvaan, mut mä sain sen siitä pois ja se hyppäs kattoon. Se pallo siis.

Sitte vauva otti sen pallon narun ja leikki sillä, mut sit illalla myöhään Leijona huomas sen. Se yritti tarttuu naruun pöyrältä ja ikkuna lauralta. Musta oli ihan hassuu, ku se oli ihan mankustin näköne, ku sen tassut oli ilmassa. Mankusti on sellane eläin. Oon nähny telkkarista.

Sitte isäntä vei sen pallon makkariin ja pisti oven kii eikä me enää saatu leikkii sillä. Emäntä sano ettei se pallo aina oo katossa, vaa se saattaa joskus tulla alas. Mä luulen, et se ei oo enää sit nii kiva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti