sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Isäntäpäivä

Tänään vietetään isäntäpäivää. Se on sellainen päivä, että silloin isännän kuuluu rapsuttaa kissojaan koko päivän, kunhan ensin on saanut emännän laittaman aamupalan syötyä. Minä ihmettelen, miksi minun isäntäni viettää päivää vasta ensimmäistä kertaa, vaikka minä olen ollut talossa jo vuosia! Hmm...ehkä minun olisi pitänyt askarrella isännälle kortti. Mutta ei vauvakaan askarrellut, kun se on vielä niin pieni, vaikka aika iso onkin. Ostettiin yhdessä vauvan kanssa tämmöinen:
Vauva muuten on alkanut katsella todella kiinnostuneesti minun ja kämppikseni häntiä. Minä en anna enää sen niin paljon rapsutella minua kuin aiemmin, koska se ei ole vielä kovin hyvä rapsuttamaan niin kuin emäntä. Olen huomannut, että vauva vaan tökkii ja kiskoo. Siispä yleensä menen vähän kauemmaksi, niin että vain emäntä yltää minua rapsuttamaan.

Onneksi vauva ei ole aina isännän sylissä, niin minä pääsen siihen makoilemaan. Mutta vauva kyllä meinaa välillä päivisin omia emännän ihan kokonaan. Tänään saa kyllä omiakin, jotta minä pääsen viettämään isäntäpäivää isäntäni kanssa.


Lopuksi haluan toivottaa oikein hyvää isäntäpäivää kaikille kissojen isännille! Ja vähän vauvojenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti