keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Leijonapörssi

Minä tiedän, että on olemassa semmoinen kuin Leijonapörssi. Se ei tarkoita minun osakkeitani, vaikka olisihan se kivaa, jos tarkoittaisi. Ja jos minulla olisi osakkeita. Ja jos vielä tietäisin, mitä ne ovat.

Leijonapörssi on sellainen peli, jossa ikään kuin valmennetaan joukkuetta ja ostetaan pelaajia, niitä jääkiekon pelaajia eli lajitovereitani. Sitten ne saa pisteitä ja joku johtaa. Isäntä on pelannut joskus semmoista, emäntäkin silloin, kun ei ollut pikkuemäntää.

Minä olisin varmasti hyvä valmentaja ja voittaisin varmasti, ostaisin kaikki hyvät pelaajat ja saisin paljon pisteitä. En vain jaksa osallistua, koska makoilu on mukavampaa. Ja jos pikkuemäntä antaisi, seuraisin pelejä kyllä oikein mielelläni emännän sylissä makoillen. Nyt on parempi valita paikallaanpysyvämpi makuualusta.

Sitten on olemassa vähemmän leijonainen liikapörssi. Siinä on ihan liikaa valinnanvaraa, joten siitä johtuu tuo nimi. Olen kuullut myös muista pörsseistä, mutta niissä on vissiin niitä osakkeita eikä pelaajia, joten ei niistä sen enempää.

p.s. Tuossa kuvassa on muki, joka liittyy jollain tavalla siihen liikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti