perjantai 24. toukokuuta 2013

Tattoo

Monella ihmisellä on piirustuksia ihollaan, toisilla niin, että ne näkyy, vaikka on vaatteet päällä. Toisten kuvat näkyy vasta silloin, jos vaatteet vähenevät. Minullakin on tatuointi, otin sen villissä nuoruudessani. Tuosta kuvasta se näkyykin. Se on korvassani.

En kylläkään saanut itse valita kuvaa, vaan piirtäjä päätti sen itse. Olen kuullut, että ihmiset yleensä antavat jonkin mallin sille tatuoinnin tekijälle. Minusta olisi hienoa, jos joku teettäisi ihollensa minun kuvan! Emäntä ei suostunut siihen, kun ehdotin. Höh, mutta ehkä joku tosifani...

Joskus ennen muinoin ajateltiin, että ihmiset, joilla on tatuointi, ovat olleet joko merillä tai kaltereiden takana. Minä luulen, että melkein kaikki on olleet kaltereiden takana, ainakin pikkuemäntä on ollut, useamman kerran päivässä. Ja minä joskus hyppään sinne sen kaveriksi. Mutta merille en kyllä lähde, koska siellä voi kastua!

1 kommentti:

  1. Mulla on kolme tatskaa mutta kisulla ei. Meillä on täysin sisäkisu ja niin arka ettei uskalla edes ulos mennä valjaissakaan jollei häntä sinne kanssa <3

    VastaaPoista