lauantai 4. toukokuuta 2013

Mä taas

Emäntä sano et se aikoo ostaa meille kivoja silputtavia koristeita partsille. Paitsi se kyl sano niitä kukiksi. Se on ny siivonnukki sen nii me päästään paistattelee päivää ja pikku emäntäki haluu tulla mukaan.

Varmaa ihmettelette ku mä saan taas kirjottaa mutku pyykki kone on päällä ja sit Leijona on sen päällä ku se tykkää siitä. Tai emmä tiiä missä se onkaa mut luulen.
Ja me saatiin tänää katkiksii ja pikku emäntä ihmetteli. Ja sit mä kävin iha vahingossa sen sängyssä mutku isäntä huomas mä tulin pois.

Emäntä on harjannu mua taas ja se on kivaa. Pikku emäntä ei osaa viel mut kyllä sen käsiin tulee karvoja ku se silittää meitä.

2 kommenttia:

  1. Meilläkin herkuteltiin tänään katkarapusilla, ne vasta herkkua ovat :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä Pepsi-Kola kun pääsit taas kiriottahan.
    Meilläki syöthin katkarapuja kun tein kinkkukatkarapupizzan.
    Olis varmasti maistunu sullekki.
    Muistathan olla kiltti pikkuemännälle.
    Äläkä mee hänen sänkhynsä viemhän karvoja.
    Saat kait tästä selevää vaikka kiriotanki Halsuan murthella.
    Täsä kuusa menhän sinne niin pitää ruveta hariottelehan etten puhu sielä kirijakieltä tai Porin murretta.
    Kivoja partsipäiviä.
    t.Liisa

    VastaaPoista