tiistai 20. toukokuuta 2014

Räppi pakaste katkiksille

Jou jou mau mau
Tän kollin tuntee joka misu

Se on taas Pepsi-Kola joka on vauhdis ja räppää
Teille tulin heittää alku kesäist läppää
Ennen ku Leijona taas paikalle käppää

Tassu eteen ja tassu taa
Tää on kissaoppista kerrontaa
Tämä vai tuo, sama on se
Täst ei tarina parane
 
Kuulin ku mäntä just pakastinta raotti
Meitsi oli oitis messis kuin pilotti
Sit se kaapist lautasii yhteen kilautti
Pussin avas ja katkiksii meille sulatti
Ja sil välin pikku sisko taas pulautti

(Tää on meloodinen kohta jonka joku tyttö kissa sais maukuu)

Herkkuu, sä saat kohta herkkuu
Herkkuu, sä saat kohta herkkuu
 
Muoto ja maku miltei täydellinen
Mun täytyy saada heti koko lautasellinen
Jotta oisin taas vielä enemmän onnellinen
Herkkuhetki tää on jo todellinen
Siin se on, nyt mä ahmin sen!

Herkkuu, sä saat kohta herkkuu 
Herkkuu, sä saat kohta herkkuu

Tassu eteen ja tassu taa
Tää on kissaoppista kerrontaa
Tämä vai tuo, sama on se
Täst ei tarina parane

Katkastu rapu - siit tuli sen nimi
Ja sit mun täyty heti räppää muutama rivi
Vaikkei mun nimi oo mikää Jimi
Eikä varsinkaa Norsunmutkan Sivi.
Mut mä räppään ja rollaan kuin vierivä kivi. 
Jou! Mau!

1 kommentti: