maanantai 19. toukokuuta 2014

Reklamaatio vol. x

Olen varsin suivaantunut siitä, ettei emäntä ole taaskaan ehtinyt istumaan sohvalla ja ottamaan minua syliinsä. En myöskään ole päässyt ulos, vaikka rappukäytävään pääsinkin. Tai no, livahdin.

Emäntä ei ole myöskään laittanut parveketta vieläkään kokonaan kesäkuntoon ja kukkia sinne, vaikka se siivosikin sen jo aikapäivää sitten. Minä niin odotan sitä, että saan vapaasti tulla ja mennä parvekkeelle. Toivon myös, että sinne tulee jotain hyväntuoksuista.

Saimme kämppikseni kanssa katkarapuja, mistä olen kyllä kiitollinen. Tosin emäntä laittoi kämppikselleni ilmiselvästi liian vähän, koska ennen kuin minä olin herkutellut annokseni loppuun, kämppikseni tuli ja pisteli poskiinsa loput lautaseltani, eikä emäntä tehnyt mitään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti