tiistai 31. joulukuuta 2013

Vuoden viimeinen

On aika pistää vuosi pakettiin ja avata tuotapikaa uusi. Olen kuullut, että vuoden päätteeksi on monilla tapana tehdä tilinpäätös. Minun ei tarvitse semmoista tehdä, koska olen kissa, mutta ajattelin silti vähän muistella, mitä vuosi toikaan tullessaan.

Lähdetään siitä, että ainakin olen pitänyt lupaukseni. Olen kirjoittanut joka viikko ja esitellyt 12 lukijakissaani. Suurkiitokset kaikille lukijakissoille! Erityiskiitokset haluan kuitenkin maukua vielä valtakunnan ykköskissalle Meggille, jonka sain joulukuun lukijakissaksi. Ja vielä osanottoni huhtikuun lukijakissan poismenosta. Olen iloinen siitä, että niin moni lukijani on ollut valmis toimimaan kissansa puolesta kirjurina ja vastaillut kysymyksiini.

Olen liittynyt myös Facebookiin ja kerännyt jo miltei sata tykkääjää!

Olen kasvattanut vauvasta pikkuemännän. Emäntä oli koko vuoden alkupuoliskon minun hoitovapaalla, mutta sitten se ryökäle meni taas töihin. Ja vaikka isäntä jäi pikkuemännän kanssa kotiin, en ihan hyväksynyt sitä, että emäntä riekkui päivät ja vielä illatkin aivan muualla kuin minua rapsuttamassa! Mutta nyt kuulin ilouutisen, että se aikoo taas hetken päästä ottaa lomaa. Nyt joulunajanhan se on ollut kotona, mutta sitten taas vähän ajan päästä. Jokin tuossa lomassa kyllä vähän haiskahtaa, samalta kuin pikkuemännän vaippa, tai kaksi!

Saa nähdä, mitä vuosi 2014 tuokaan mukanaan.

Toivon kaikille lukijoilleni hyviä asioita, kuten esimerkiksi kinkkua ja rapsutuksia. Niin ja leppoisia päiviä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti